Zastanawiasz się, czy jako właściciel firmy powinieneś mieć swój własny sklep internetowy? Rozważasz kwestię, czy warto skorzystać z platformy PrestaShop? Koniecznie przeczytaj poniższy artykuł, a postaramy się w nim rozwiać wszelkie Twoje wątpliwości!

Czy warto posiadać swój własny sklep internetowy?

Jeśli planujesz rozpocząć działalność od oferowania własnych produktów, zdecydowanie powinieneś mieć własny sklep internetowy. Bez niego sprzedaż jest możliwa, ale równocześnie znacznie utrudniona. Warto pamiętać o tym, że obecnie użytkownicy Internetu doceniają prostotę i szybkość finalizowania transakcji, co zdecydowanie ułatwia posiadanie własnego sklepu internetowego. W rzeczywistości staje się on prezentacją Twojej firmy. Dzięki temu możesz przedstawić historię swojej marki, zaprezentować proponowane produkty potencjalnym klientom czy umożliwić im kontakt z obsługą klienta.

W obszarze e-commerce posiadanie własnego sklepu to absolutna podstawa. Dzięki temu umożliwiasz internautom zakupy w czasie wolnym oraz w dowolnym miejscu, w którym się znajdują, za pomocą urządzenia elektronicznego wyposażonego w łącze internetowe. To wygodne rozwiązanie, doceniane przez ludzi na całym świecie. W takim przypadku zakupione produkty są wysyłane pod same drzwi np. kurierem, do pobliskiego paczkomatu bądź punktu odbioru, co jest bardzo wygodnym i cenionym rozwiązaniem przez osoby w każdym wieku.

Dziś w Polsce istnieją właściwie tysiące, a nawet setki tysięcy sklepów internetowych. Technologia wzniosła się więc na bardzo wysoki poziom, a dziś ważne jest nie tylko posiadanie własnego miejsca sprzedaży w sieci, ale również to, aby było funkcjonalne i atrakcyjne wizualnie. Niedziałające funkcje, przestarzała grafika czy niechlujnie napisane opisy produktów z pewnością nie zachęcają potencjalnego klienta do zakupu, co oczywiście może mieć negatywny wpływ na wyniki sprzedażowe konkretnej firmy.

Dziś sklep internetowy musi jak najlepiej spełniać wymagania SEO. Oznacza to, że powinien mieć cechy, które pozwolą mu obejmować jak najlepsze miejsca w rankingu w wyszukiwarkach Google. To oczywiście ma ogromny wpływ na ilość przekierowań sklepu.

Zalety platformy PrestaShop – pomoc techniczna na wyciągnięcie ręki

PrestaShop jest obecnie jedną z najpopularniejszych, najchętniej wybieranych platform do sprzedaży internetowej w Polsce. Zastanawiasz się co ma na to wpływ i jakie są największe zalety tego rozwiązania?

Ogromne zalety stanowią przejrzystość i prostota panelu administracyjnego, co zdecydowanie ułatwia administrowanie nad witryną. Wybierając tę platformę do tworzenia oraz obsługi sklepów internetowych, zyskujemy również niemalże dowolność w obszarze edycji szablonów strony. Dzięki temu możemy dopasować ją do swoich osobistych preferencji pod kątem wyglądu i funkcjonalności.

Największą zaletą tej platformy jest jednak pomoc techniczna, która wyróżnia się na tle innych, konkurencyjnych rozwiązań ze względu na to, na jak dużą pomoc mogą liczyć właściciele sklepów internetowych. Dzięki temu, jeżeli napotkamy jakikolwiek problem, który przełoży się na zmniejszoną sprzedaż, możemy zareagować niemalże błyskawicznie i przywrócić sklep do poprzedniego stanu, a strona ponownie będzie działać tak, jak należy.

PrestaShop – gdzie uzyskać pomoc w razie problemów?

Jeśli chodzi o PrestaShop, wsparcie techniczne można uzyskać między innymi w ramach oferty firmy http://convertis.pl/PrestaShop-pomoc-techniczna/. Pozwoli to na błyskawiczną reakcję i szybkie rozwiązanie problemu. To sprawi, że szybko przywrócimy pełną funkcjonalność sklepu internetowego.

Ile kosztuje PrestaShop? To pytanie pojawia się bardzo często w Internecie, ponieważ wiele osób decyduje się na wdrożenie tego systemu w swoim e-biznesie. Ciężko jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, gdyż wyceny najczęściej tworzone są indywidualnie i opierają się na wielu czynnikach, które mają wpływ na finalną kwotę opłaty. Nie zwlekaj, to już najwyższy czas, aby rozwinąć swój biznes w Internecie oraz postawić na e-commerce!